azira's FotoPage

By: azira zaidi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 14-Nov-2007 07:42 Email | Share | | Bookmark

salam semua...

lama betul...mama x post entry baru......sibuk manjang
pejam celik pejam celik kakak dah berumur 3 tahun....raya ke-3 ari tu buat sambutan hari jadi....but very simple.....beli kek sebiji dan buat laksa penang....







Tuesday, 25-Sep-2007 04:39 Email | Share | | Bookmark

SESI TEMPEK GAMBAR JER...








Tuesday, 25-Sep-2007 03:38 Email | Share | | Bookmark





Tuesday, 25-Sep-2007 03:20 Email | Share | | Bookmark

Salam Semua.....
ah lama betul mama x post pic kakak kat fp ni...sejak tukar keje baru mama sibuk sangat...sampai x sempat nak celoteh kat fp lelain..

ni ade sekeping dua pic kakak bersama basikal present dr tok ayah kat kg....samapai skang still x reti nak kayuh...klu naik basikal mama & abah la mangsa tukang tolak kat belakang...


pic ni sebenarnya kakak baru lepas mandi...bedak abih memutih kat muka...tu kes pakai sendiri la...


Monday, 27-Aug-2007 05:43 Email | Share | | Bookmark

First time mama berjauhan dgn kakak......sudah hampir sebulan kakak kat kampung.....rasa mcm bertahun x jumpa.....x sabaq rasanya nak balik kg...semenjak kakak kat kg...mama dan abah rasa sunyi sangat2....w/pun berjauhan....ingatan mama sentiasa dekat kakak....x pernah walau sedetik pun ingatan mama lupa ngan kakak...mama x sabaq menunggu cuti 31 ogos ni....

ni ade beberapa gambaq kakak masa kat kg ari tu....








[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net